Modtagelse af nye børn

Modtagelse (ved opstart)

Vi inviterer til en opstartssamtale inden barnet starter, for at give barnet de bedste betingelser for en god og tryg opstart.

For at give nærhed og tryghed for nye børn og forældre, samles de nystartede børn hver morgen. Denne gruppe kaldes morgendelfiner.

Forventninger til forældre

Vi forventer, at I bidrager positivt til børnehavens fællesskab, og indgår i et åbent og ærligt tillidsbaseret samarbejde omkring jeres barn. Dette er afgørende for jeres barns trivsel, udvikling og læring.

Af os kan du forvente

Vi gør os umage i samarbejdet med jer forældre, så vi sammen kan give jeres barn de bedste udviklingsbetingelser.

Vi handler på det vi ser. I vil blive inddraget i jeres barns trivsel og i det fællesskab, som børnehaven danner ramme om.

Der er altid mulighed for at tale med os omkring dit barns trivsel. Nogle gange er der behov for at afsætte tid til det.